رئیس پلیس راهور استان همدان؛

راه اندازی سامانه‌های ورود به طرح ترافیک همدان در ۴ خیابان 

رئیس پلیس راهور استان همدان از راه اندازی سامانه‌های ورود به طرح ترافیک همدان در چهار خیابان این شهر خبر داد.

سرهنگ همایی‌امجد از راه اندازی سامانه‌های ورود به طرح ترافیک همدان در چهار خیابان شهدا، شریعتی، باباطاهر و تختی خبر داد و گفت: کد پلیس برای چهار سامانه ثبت تخلف در تویسرکان و نهاوند فعال شد.

او از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی رانندگی در طرح نوروزی پلیس در همدان خبر داد و افزود: با وجود افزایش برخورد با تخلفات حادثه ساز و افزایش ۸۸ درصدی تردد، سوانح فوتی این استان در سال گذشته سه نفر معادل شش درصد افزایش داشته که نرم کشوری این آمار ۱۱ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راهور استان همدان تأکید کرد: شمار سوانح فوتی در طرح نوروزی پلیس که از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت امسال ادامه داشت، ۱۰۰ درصد و مجروحان دو درصد کاهش یافت.

همایی تصریح کرد: مهمترین اقدام انجام شده در راهور همدان در یک سال گذشته شناسایی ۷۹ نقطه پرتصادف بوده به گونه‌ای که تاکنون ۱۸ نقطه پرحادثه به طور کامل اصلاح، ۲۳ نقطه ایمن سازی و الزامات اولیه ایمنی برای آن‌ها انجام و بقیه نقاط نیز آشکارسازی شده است.

او در ادامه ساخت دو پل عابر پیاده در شهر همدان، نصب تابلو روان و بنر‌های حاوی پیام‌های ترافیکی در بدنه پل‌های عابر پیاده، آموزش فرهنگ ترافیک برای دانش آموزان، رانندگان، موتورسواران، کارکنان ادارات و سازمان در ۱۵۷ نوبت را از اقدامات صورت گرفته دریک سال گذشته عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.